هزينه ترميم و كاشت مو

۴ بازديد

يكي از شرايطي كه هر فرد قبل از شروع هر كاري بايد در نظر بگيرد شرايط قبل از انجام كار يعني شرايط مالي مي باشد.

اشخاصي كه براي يافتن مركز خوب ترميم مو جهت انجام كار در اينترنت جستجو ميكنند بايد مورادي را راجع به هزينه ترميم مو بدانند.

يكي از شرايطي كه هر فرد قبل از شروع هر كاري بايد در نظر بگيرد شرايط قبل از انجام كار يعني شرايط مالي مي باشد.

اشخاصي كه براي يافتن مركز خوب ترميم مو جهت انجام كار در اينترنت جستجو ميكنند بايد مورادي را راجع به هزينه ترميم مو بدانند.

هزينه ترميم مو به عوامل خاصي وابسته است كه به تعدادي از مهمترين آنها اشاره مي كنيم

از قديم گفته اند كه هيچ ارزاني بدون دليل نيست، اين مثال در هزينه ترميم مو هم صدق مي كند.  هزينه ترميم مو مشخص است و هزينه هايي كه به گفته بيماران پايين مي باشد غير نرمان هستند.

به اين دليل كه مراكز غير مجاز براي كم كردن هزينه ترميم مو از الياف هاي درجه ۲ استفاده مي كنند و اين الياف ها را جاي موهاي طبيعي  به كار مي برند.

اين مراكز از ساير فعاليت هايي كه براي كم كردن هزينه ترميم مو استفاده ميكنند ، استفاده از تكنسين هاي كارورز و آرايشگرهاي تازه كار به جاي گريمور است

مهمترين كارهايي كه مراكز غير مجاي جهت پايين آمدن هزينه كاشت مو مي كنند استفاده از ابزار و وسايل تقلبي و درجه ۳ است كه اين  موضوع رابطه مستقيم با سلامتي فرد دارد كه بسيار خطرناك است.

هزينه كاشت مو

كاشت موي طبيعي روشهاي گوناگوني دارد كه بهترين و جديدترين آن sut است درباره هزينه كاشت مو بايد پس از ويزيت فرد در كلينيك  و اندازه ريزش و حجم خالي شدن سر فرد هزينه را اعلام كرد

روش كاشت مو HRT چيست ؟

دراين متد انحصاري ديگر نيازي به بانك موي شما نبوده زيرا اين مركز با دارا بودن بانك مو صد در صد طبيعي كه همانند با جنس و رنگ و به طور كامل همزاد با موهاي شما بوده , اين روش را به جرات ميتوان تحولي در امر ترميم مو دانست

طريقه انجام

اين روش را ميتوان به ۳ طريق با تارهاي صد در صد طبيعي به صورت زير پوست يا روي پوست و يا لا به لاي موهاي شما انجام داد تراكم بسيار بالا خط رويش بسيار بسيار طبيعي استحمام روزانه و شانه زدن به تمام جهات انجام انواع مدلهاي دلخواه

انجام سشوار استفاده از اتوي مو.واكس.ژل.و… بوده و كاملا بدون عوارض و مراجعه بعدي بوده .

اين اطمينان را به شما ميدهيم كه اين روش (HRT ) بهترين و آخرين روش در امر كاشت مو در جهان است.

كاشت طبيعي ابرو

عوارض كاشت ابرو با روش هاي قديم FUT لازم به ذكر است كه در اين روش مراجعه كننده كاشت ابرو با درد و بجا ماندن اسكار در پشت سر و شاهد تورم و كبودي و درد شديد در قسمت ابروها و چشمها ميباشد كه پس از طي كردن دوره شش ماهه كه رشد ابروها كامل ميشود شاهده رشد موهاي ضخيم و نامنظم بوده وهمچنين ذاهره غيره طبيعي ابرو را شاهد ميباشيم كه اطرافيان شخص متوجه كاشت ابروي شخص شده كه در نهايت اثرات جبران ناپذيري را براي شخص دارد .

كاشت ابرو با روش جديد (SUT): در اين تكنيك ما كاملا به شما اين اطمينان را ميدهيم كه در يك جلسه و با روشي كاملا بدون درد وبدون عوارض را انجام خواهيم داد. ما ميتوانيم كاشت ابروي شما را در يك جلسه و كاملا بدون كوتاهي موها و زير نظر متخصصين مجرب پوست و مو كه با ظاهري بسيار طبيعي و خوب و با توجه به مدل دلخواه شما عزيز انجام دهيم . لازم به تذكر است اين روش كاملا با ضمانت است.

براي كساني كه قبلا ابروهاي خود را تاتو كرده اند اگر بر روي ان مدل بخواهند كاشت ابرو كنند نيازي به پاك كردن ططوي خود ندارند . ظرافت اين روش به حدي است كه ما مي توانيم كاشت مژه را براي نخستين بار در ايران به طور طبيعي و با ظاهري بسيار زيبا انجام دهيم .

منبع:http://moo.clinic/hair-transplant/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.